Wednesday 16 November 2011

need ur support

semalam practice gerakkan kaki.300 jer tuk every movements.penat sgt2. bukan sebab penat jer.tp, sebab kemalasan yang melanda.haih.baek tu nk cepat.tp, nk usaha tu malas.ape nk jadi la ngan aku ni.klu aku xreti n xmo gk brubah, jgn la arap la nk baek cepat.huhu.

ok, pagi tadi, bangun2 aje aku da start practice da.xsempat nk cuci2 muke pun.aku da wat 2500 movements da arini.waa,ade peningkatan.tp, dengan bantuan dengan adik2 aku la.klu aku sorang yang wat,  maunye haru aku nk cukupkan 1000 tuk 1 movement.aku da nekad da, aku nk pastikan aku bleh gerkka kaki aku seperti yang sepatutye.aku xmo dengar da doktor ckp aku lambat ag.xmo dengr da..xmo..xmo.nti nk sambung ag.tp, aku xleh nk wat sorang2.masih memerlukan bantuan org lain.kalau xtolong angkatkan kaki aku pn, bagi aku kata2 semangat pn da cukup.alhamdulillah, aku ade kawan2 yang btl2 supportive.slalu bagi kata2 nasihat n perangsang serta semangat kpd aku.thanx kat sume kwan2 sekerja aku, kawan2 skolah rendah aku, kawan2 sekolah menengah aku, kawan2 fb aku, family aku n also thanx to my bf, mohd shahar.

bukan semua org bleh jadi kawan suka dan duka.ade yang hanya menjadi kawan ketika senang n suke jer.time ni baru nampak n tau sape yang sebenarnya kawan.xperlu la aku state kat sini sape yang hanya kawan ketika senang sahaja.xpe la, aku xdendam.cume aku agak terkilan. time aku sehat, time aku leh gelak2 die mesti ade.leh gurau same2.time aku menangis, xde pun die datang temankan aku menangis skali.aku xmintak die keluarkan air mata simpati pada aku.tp, cukup la sekadar memberika kata2 semangat kepada aku.sekarang zama da moden. semua ade handphone, fesbuk.setidak2nye, tanye la khabar aku.tp, xpela,mungkin aku je yang terlalu sensitif.mungkin aku jer yang cepat terasa.

thanx kepada sape2 yang telah banyak bantu aku.insyaAllah panjang umur, aku balas balik jasa korang.n thanx sebab sayang aku sebagaimana aku sayang korang.semoga Allah balas balik jasa baik korang.aku sayang kamu semua..;-)

No comments:

Post a Comment