Monday 21 November 2011

Feel like a 'Lazy Song'

Seriously, aku rase malas sangat harini..malas nk wat sume menda.nk practice pn da malas.tp, dalam2 malas pn aku da setlekan 1k pg td.jap ag lak aku sambung praktis.tu pun kalau aku rajin.tp, arini aku rase macam malas nk buat sume menda.even, update blog ni pun bukan nye nak sangat pn.arap aku boring giler jer.boring xhengat.nak wat menda len lak malas xhengat.haish.ni la kot yg org slalu cakap, kecik2 xnak mampos.besar2 menyusahkan orang..sori ar.mmg dengo agak kaso.well,aku bkn la selembut yang korang sangke.luar nampak cam kucing.tp dalaman macam harimau.erk, time ni jer.klu ade hangin manje, pandai lak nk menangis, merengek cam budak 2 taun.tp, time aku serius, jangan nk kaco.aku telan sekor2.

haish, nape tetibe nk membebel xtentu pasal ni.malas nk wat menda yang sepatutnye kna wat.patutnye aku kna praktis ari2.kna cukupkan 4000 movements.tp, setakat ni xpenah hayat aku ag cukupkan 4000 movements.bese la aku.xsah kalau xlanggar peraturan.yang org ckp jangan tu la kite suke buatnye.tp, bg aku, selagi aku xmelampaui batas, xde salahnya aku nk bantah or lawan.

dah ar..kemalasan melanda..nk rest..alone..

No comments:

Post a Comment