Friday 18 November 2011

......................

xde idea lak nk wat tajuk...post ini merupakan sorotan cerita daripada post aku bertajuk 'dont read..!'..ala, tajuk jer dont read..tp korang read gak kan..huhu..berbahase inggeris lak aku nih.xseswaiii..;-p

aku da ckp kan.aku suke mencari2 sesuatu yang xspatutnya aku cari.konon2 nk korek2 rahsia or cite lame la konon.rupenye, aku gk yg terkena.aku xde la cemburu pas bace kisah2 manis n romantis dia dan ex dia.erk..yeke xcemburu?ok la, aku admit la.aku cemburu laaa.cemburu xbertempat.kan da padan ngan muke.xpasal2  bad mood.xpasal2 rosakkan mood sendiri.xpasal2 aku mengesyaki perasaan dia kat aku.

pas bf aku bce post aku, die call aku.tp, aku xangkat.die mesej, aku xbalas.sian dia.padahal bukan salah dia pun.aku jer.yang ngengade.mengalahkan budak kecik umo 8 taun.aku cemburu tapi aku xmarah dia.2 blog die.yg aku g godek tu nape.die pn da lame da berblog.post tu pun da 3 taun da.tu kisah lame dia.dia sendiri pn da lupe da kisah cinta dia n ex dia..erk,yeke..xkot..mustahil leh lupe ngn org yg pernah bertakhta di hati kan..huhu..its normal la.aku cemburu tu tandanya sayang.cume aku terlalu over kot.erm, aku rase x kot.bukan nye aku g marah2 die, tengking2 die pn.aku wat senyap jer.dia dtg umah, aku layan jer.bkn nye aku wat derk ngan die pn.cume emosi aku jer la.agak terganggu.

stakat aku knal dia, dia mmg baik.slagi dia leh wat untuk aku, dia wat.aku jer yg segan nk mintak tolong ngan dia.yerla, blum de pape ikatan, xkan aku mintak macam2 ngn dia.lagipun sian ngan die.die sibuk ngn kje.penat..huhu..dia mmg kuat kje.ari2 pk sal kje.aku xtau la nnti da kawen cmne.besenye kje ni tuk cari duit.kite kna igt gk, duit tu bkn segala-galanya.duit xleh nk beli kebahagiaan.aku xpernah pn mintak kemewahan. aku bukan nk igtkan org lain jer, aku pn igtkan diri sndiri gak.nti bile duit da byk, n da tibbe mase nk rehat, baru la kite rase dan sedar, betapa kita telah membuang  byk mase kite dgn mengejar duit.silap2 org yg kite syg tu da xde da dgn kite, hanya disebabkan kite terlalu sibuk dengan keje, sibuk kejr dunia, sibuk kejar kemewahan smpai mengabaikan org lain.jgn nanti bile da kehilangan baru nk menyesal.cubalah pelajari drp kesilapan yg lepas.jgn diulang lg kesilapan yg sama.hargailah org yang ada disekeliling anda.

No comments:

Post a Comment