Friday 15 April 2011

Aku wanita yg kau pilih..

da sebulan lebih da aku n darxness da xpgang title 'single n available'..huhu.baru sebulan tp aku rase cam da mcm2 yg aku da wat ngan die.yerla,duk 1 opis.even laen2 department tp,saling berkait gak.sonok kan.tp,kitorang xpernah pn nk over2.slalu berkepit 24jam tu xde la.aku pn xsuke sgt,slalu sgt kuar bersama..aku xsuke.aku n die bese2 jer.kadang2,kalu aku lalu dpan die,aku wat xtau jer.huhu..

kadang2 aku terpk,nape la die ni suke sgt ngan aku.die ckp sb pangai aku..nape ngan pangai aku.aku rase pangai aku lebih kureng same je cam org len.ntah le.aku lak..npe aku pilih die?sb..erm...sb..kna gtau ke?huhu..orait aku ckp sket..die ni rajin keje.aku suke org yg rajin usaha utk dpt pe yg die nak.xtrlalu harapkan org len tuk dptkan pe yg die nak.loyar buruk.xde la buruk sgt tp leh la wat aku ktawa time aku ngah sedih.

1menda penting yg aku btl2 nk kat sorang laki.kna cukup solat 5waktu.bile solat da ckup,insyaAllah akhlak pn elok.kan.kan..kan..yerla nti da kawen senang.as a wife, kite perlukan sorang hsband yg leh membimbing n leh jd ketua kuarge yg bek,nk bimbing anak2 ag.huhu.smpai thp 2 aku pk.kna pk la.;")

aku pernah gk la wat survey sket2.ape ciri2 pmpuan yg laki nk.n kbyakan nye nk yg pndai masak.klu yg xbpe reti masak mcm aku ni,kirenyer kna reject trus ke?huhu..pernah terpk x?klu pmpuan xpndai masak,pakse pmpuan 2 blaja masak la,suh masuk klas masak la,ape la..tp,klu laki 2 xleh nk jadi imam kpd isteri 2 camane lak?yerla,solat xcukup.camane nk jd imam kan..mne lbh penting?pmpuan pndai masak ke,laki yg bleh jd imam kpd isteri ketika solat??same2 la kite pk k..renung2kan..;")

tp kan,bg aku act masak n jd imam same pntingnyer.masak utk suami leh menmbat ati suami.xde la asik mkn kat luar jer.kang.slalu sgt kuar mkn kat luar,terlekat lak sorang ag bini..huhu..tp,klu wife xreti masak jgn la hina lak.bkn die xpndai masak.cume xjumpe cari skill ag tu or g masak skali ngan wife kat dapur.xsalah kan klu hsbnd tolong wife masak kan.klu pmpuan leh cari duit,knp laki xleh nk tolong pmpuan masak kat dapur.sal imam lak.hmm..mmg sepatutnyer ade.even bkn jd imam tuk every single solat,sekurang2 nyer mgrib ke,isyak ke,leh la imamkan kan.kalu yg ni mmg laki jer boleh.pmpuan xleh nk jd imam kpd laki.ni salah 1 yang menunjukkan istimewanya lelaki.;")

erm,rasenyer da byk da aku bebel n tulis kat sini.so,jom same2 kite dengar lagu nih yer.best.khas tuk aku n die..huhu..luv him..;-*

No comments:

Post a Comment