Thursday 7 April 2011

Soalan nyer adalah..jeng3..

spt post aku di bawah..nk gtau soklan adik aku time aku kuar ngan bf aku..huhu..xsempat nk post soklan seperti yg dijanjikan..soklan adik aku time aku kuar ngan 'bf' aku..adalah seperti berikut: (huhu..da cam soklan exam jer....)

"kak ngah ade pegang tangan ngan bf die x?" 2 jer sebenarnye..soklan yg simple..tp, dalam maksudnyer..huhu..kitorang xde pegang2 nyer k.klu nk pegang2 tgu sah la dulu..kan..kan..;"P

erm,aku bkn cam kapel2 len yg suke pegang sane,pegang sini..last2 xmenjadik gak..xjadi kawen,tp dapat dose.2 la salah satu sebab nape aku clash ngan ex2 bf aku.klu stakat kapel nk suke2, pegang sane, sentuh sini,bleh blah..aku xperlukan laki camni..

janji macam2.."ala,klu i sentuh pun, buat mcm2 ngan u, last2 u jadik wife i gk..jgn riso k..kite akn kawen..".WTF..!! opss..emo terlebih..

ok, da emo sgt da ni...;"p janji da dikota..nk out da..next post....;"))

No comments:

Post a Comment