Thursday 14 April 2011

Surprise..?

huhu..da lme xmen2 ngan blog aku..;"p last update jumaat lepas.ni nk masuk jumaat plak bru la aku bukak balik blog aku..erm..sibuk sgt..kepale pn serabut jer..

12.4.2011 bersamaan ari Selasa lepas.birthday adik aku..yang ke 13.hmm,xsangke, da besar da adik aku n alhamdulillah da bernafas n nikmati keindahan dunia selama 13 taun.arap2 panjang la lg umonye.


nk dijadikan cite, akak aku call aku.nk belikan pe tuk adik aku ni.hmm,klu ikutkan adik aku ni xmkn kek.die xsuke mkn kek.klu beli pun,membazir jer.da xjd bday die da.nti jd bday kitorang yg membeli lak.(even, kami adk bradik xsuke kek, tp da beli gune duit kan,kna abehkan la..haha..!)

erm,adik aku ni gile kfc.mmg antu kfc la die ni sorang.jd,aku n akak aku belikan kfc je kat die.bkn men lg sorok kan ayam tuh.nk tau kitorang simpan katne?haaaaaa.....lam 1 tmpat rahsia..haha..

adik balik skola kul 7pm.balik2 jer trus suh die g mandi.lapo plak katenye.kasi die mkn dulu.then, die g mandi.n solat maghrib skali.selesai jer solat,kami pe lg..kuarkan ayam tu dr tempat prsembunyian.huhu..blurr je muke budak ni.haha.xsangke ar tu.yerla,kitorang ni mne de nk sambut2 bday pn slame ni.kli ni sambut pn,bkn nye kasi kek tp kasi aym kfc..haha..! ala,klu org len xwat camni,family aku wat jer.ade kitorang kesah?haha..!


bkn nye nk sambut sgt pn.juz nk kasi die hepy jer.yerla,bmbang gak,die trase ke.kitorang xlupe la.even ko ni budak nakal,slalu kna marah.xbermaksud kami lupekan ko k..kami sume sygkan ko.muaahhh..!

lastly,epy besday..dont be nakal2..moge panjang umo n dimurahkan rezeki..;"))

No comments:

Post a Comment