Thursday 14 April 2011

Sorry..;"(

emm..cam byk menda jer yg aku nk cite kat lam blog ni.kali ni aku nk cite sal ape yg aku rase sepanjang arini.

arini aku cuti.mksudnyer xg keje la.semalam ag aku rase letih sgt.leh lak tertido time2 mgrib.kul 745pm mak aku kejutkan aku.bgun2 tu kepala ting tong.g mandi then solat mgrib.saket 1 badan.xtau la nape.sb da lme sgt xrehat kot.asik ngan keje jer.

pg td aku mesej kak aida a.k.a supervisor aku.aku gtau aku xg opis arini.ngan alasan mak aku xsehat n aku nk jg die..huhu.act bkn sb nk jg mak aku sgt pn, tp sb aku yg xbpe sehat.kang ckp aku xsehat kang, kna amik mc lak.aku ni dah la jnis yg malas g klinik.(act sb xmo mkn ubat..hhuhuh).

ptg td aku usha2 fb bf aku.gtal jer tgan aku nk tgk2 pic bf aku.aku terbukak la 1 album ni.syok jer tgk pic2 lame die.kecik n cute..huhu..(skang pn kecik gak.xmo plak membesar die nih..hehe).then, tertengok la die bergambar ngan sorang awex ni.hmm.ex die.nape la aku xleh sgt tgk ex die.xpernah terpk pn aku tuk bencikan ex awek die.tp, npe la aku xleh sgt tgk die n ex die tuh.hmm..jeles ke ape?klu btl la jeles,ni mmg da tahap melampau da nih.die pn da ckp kat aku da.die da xde pape hubungan ag ngan ex die tuh.xde prasaan da.tp, npe aku stil pk yg bkan2?hmmm...

mungkin sb die da lame kenal ngan ex die.n ngan aku baru sebulan?phm2 jer la.klu da lame knal msti byk kenangan bersama kan.klu nk dibandingkan ngan aku.kenangan nyer ciput sgt..bleh bilang ngan jari jer.haih..!ni yg aku xsuke nih.aku xsuke bile aku berperasaan camni.erm,pk yg bukan2 jer aku arini.aku rase menda ni hal kecik jer.tp,myb sb aku byk sgt rehat2 arini kot.jd pkiran pun mule la mencari idea baru..huhu..yerla,besenyer terkejar sane,terkejar sini,sibuk sane, sibuk sini.so,xsempat la aku nk pk menda remeh cmni..

hmm..sory la bang.bkn cube tuk cari kesalahan abg tp, syg jer yg suke pk bukan2.n bukan xmo percayakan abg.tp,perasaan 2 dtg tibe2.sory la..kadang2 syg xleh dibace.dalam2 mood ok,bleh jd kacau tibe2.unpredictable..;'(

No comments:

Post a Comment