Friday 1 April 2011

It's Friday..;")

hmm.arini ari jumaat.semalam aku dapat mesej dari abg aku.die ckp, kakak aku da selamat bersalin da.baby boy.pttnyer due bulan 5.tp da awal 2 bulan daaa.huhu.cpat jer baby 2 nk kuar.

tp, papepun..tahniah..! cumenyer skang ni xdapat ag g tgk baby.ade masalah sket.xde kete nk g sane.nti la kitorang g jenguk k..xsaba nk tgk baby..

td, kul 3 pm dapat cite lak, ayah sedare aku jtuh.n skang ni xleh nk jalan.saket kat peha n tangan.n lam kul 5pm aku g jenguk la die.tgk die camane.tgk die ngah wat keje.jahit kasut cstmer.aih..die ni biar btul.saket2 pun sibuk duk jahit kasut org gak ker.aku suh la die berenti jahit.rehat2.die xmo.pujuk die, g urut, die xmo. die ckp anak2 da tolong urutkan..hish..degil tul..! lame gk ar pujuk die.last2 die stuju gk nk g berurut.

Kul 6pm aku g tanjung. jlan2 ngan akak aku.da lame sgt xkua jalan2 ngan akak.die asik bz jer.bz ngan pakwe.huhu..xde mase ngan aku.aku lak, mase akk ade pakwe, aku single.huhu.kalu ade pun, aku bkn nyer jenis yg suke kuar dating.tp, sejak pakwe die da meninggal nih, byk plak mase die luangkan ngan aku.aku rase cam aku da dapat akak aku balik jer. sblm ni aku rase mcm kehilangan sgt.bukan jeles die ngan pakwe die, cume aku rase mase aku ngan die da maken kurang sejak die kapel ngan bf die tuh.hmm..skang ni da single balik.hmm.sedey cite die..xleh nk cite ag skang nih.

stakat ni jer la post aku kali ni.da penat da.len kali aku update lg kesah akak aku n bf die.sedey..;"(

No comments:

Post a Comment