Friday 15 April 2011

Gaduh 2 best..

hahaha...mest ade jer yg mogok pas bace title post aku ni kan..hehe..

kadang2 aku terpk.klu lam satu hubungan 2 asik baek jer.sume nyer ok,langsung xde gaduh.mesti boring jer kan.even,klu cuaca sekalipun.kalu asik panas jer.mesti kite nk rase ujan gak skali kan.tp,xmo la ujan sampai banjir.ujan renyai2.sejuk sket2.eee..best.huhu.

aku n die leh dikatekan xpernah ag gaduh.aku jer kadang2 mengade2.suke jeles xtentu pasal.tanye soklan yg bukan2 ngan die.then,aku sendiri yg trase ngan soklan aku sendiri.nk tau soklan?erm,rasenyer xperlu gtau kot.aku n die jer yg tau.;"p

aku teringin gk nk gaduh2 ngan die.gaduh2 manje.huhu..(eee..gedix..!) nk rase dipujuk.;"p mesti best jer kan.hikhik..nk try skali.haha..nti aku pk ape care tuk gaduh ngan die..haha..(jahat..!) da...out..!

No comments:

Post a Comment