Tuesday 26 April 2011

"bolox" day...

aku xtau la nape yg malang sgt aku arini.
arini aku n team aku ade program kat skolah.macam bese la.program baiki komputer tuk students form5.kirenye aku mmg da prepare dari awal ag.siap kompem ngan cikgu tuh 2 minggu n follow up lak 2 ari lepas.sume nyer jalan ngan lancar time deal ngan cikgu tuh.

patutnye aku n darxness yg g skolah tu.tp, darxness aku saket lak.terpakse carik pengganti.da dapat pngganti.slide tuk present lak xde.nk call darxness xsampai ati.da la saket,g kaco die lak.tp kang xcall en asrul lak xtau nk present camane.aku call gk.tp die xjawab.aku da agak da.aku g umah die.amik slide.

then gerak g skolah.jalan jem giler.panas.aircond kete lak len macam jer.sampai jer simpang nk masuk skolah..tibe2.......jeng3..huhu..kete berasap.aku da glabah da.berenti tepi jalan.check kete.air abeh.mintak air kat umah org kampung ni.huhu.aku da riso da.jam da kul 9.program patutnye da start da.aku cal skolah.xjawab.2 3 kali aku cal.baru jawab.aku mintak pass ke cikgu md ali.bleh plak yg jawab cal tu ckp xreti nk pass call.hoh..!!! aku mintak no phone cg md ali.tp,malangnya cg md ali xpakai hp..haiyaaa...!!! zman skang ni ade ag yg xpakai hp ker? aku mntak no phone cg kaunseling yg sorang ag.aku cal.xjawab....arrgggghh..!!! tensen..! stgh jam aku duk ngadap hp aku.cal xdapat..last2 aku xigt da aku cal kali ke bape.cg md ali angkat cal.kete lak xbape nk sehat ag.cg md ali siap nk suh staf die dtg n tolong angkatkan barang2 aku.aku tunggu.n tetibe lak kete sehat balik.aku gerak jer la.aku cal cg tu skali ag.xdapat.last2 pembantu makmal yg jawab.die bawak g bilik cg md ali.cg plak xde kat bilik...huih...! die g cari cg kat dewan.sejam aku tunggu.si pmbantu makmal ni lak ilang.

lam tunggu cg md ali,prut aku lak wat hal.gastrik.huih..menggeletar..tp,naseb bek kejap jer.last2 cg md ali sampai.bawak g makmal.kul 10.30 baru start.aku da xleh nk watpe dah.pasang laptop.pasang projector.n.mule..mukadimah n terus kasi en asrul.n alhamdulillah.ok.cumenye ade la dak2 ni.nakal.huhu.tp,da bese da..;") layan jer la.budak2..

abeh kul 1 pm.g mkn..solat kat masjid seberang takir.rehat2 amik angin.then gerak balik.sampai kul 3 pm..then terus wat keje opis lak....huh..selesai tragedi utk arini..

hmm..miss my darxness..;")

No comments:

Post a Comment