Thursday 28 April 2011

Al-Fitnah.........

Saket jer ati aku tengahari td.Suke2 ati jer..Pandai wat dajal kat aku...
Aku dituduh menipu students aku.Hello..!!!! kalo ko nk blaja tempat len,ko bleh pegi lar.aku xhalang.aku juz convince kalo2 ko wat keputusan yg slah.

aku pernah post satu cite sal sorang student.makcik die ckp aku menipu.n ckp aku pernah gtau ank sedare die xlayak mohon mane2 IPT ngan keputusan camtu..haih..ckp nk jumpe ngan aku..npe xdatang..???????

ko nk datang camne klu ko bkn makcik 2..pandai jer ko nk dajalkan aku kan..!!! geram jer aku nk sebut name ko kat sini..even blog aku xde org yg nk bace pn..skali aku sebut name ko,kompem2 ko malu.skali ngan company ko malu..klu aku reti men saman2,da lame aku saman ko..bodoh..! nk bercakap tp,xberilmu..!!

makcik konon..! klu da desperate sgt nk students,jgn nk buruk2kan name aku n company aku..ko xlayak nk buruk2 kan aku..bercakap tp,xde fakta.auta...!!!!!

td baru terbuke citenye.dak ni nk masuk blaja tempat len.dak ni g tye tempat tuh.si marketer nye hebat sgt promote.da bijak marketing sgt kan.dak ni nk reg.mcm mane kesah ntah,si marketer ni cal opis nk ckp ngn aku.kbtulan aku xde.die ckp ngn kak aida.n berlagak mcm makcik dak ni plak.ngaku makcik dak ni.yg xthn nye,marketer ni da berpakat ngan dak ni,konon2 nk nyamar jd makcik.haih..!skang ni sape yg penipu?aku atau ko??

hey..!!!! aku nk pesan sket kat ko..aku pn marketer.da 3taun..tp,sepanjang aku keje sbg marketer aku xpernah ag nk merosakkan name org len.hye semata2 tuk dpatkan students..aku pernah gk rase desperate nk students tp,xde ag smpai tahap nk memburukkan name org len..students aku low standard??? xdiiktiraf??? yg wat aku maken saket ati,aku menipu students aku?? ckp 2 pakai akal k.jgn napak duit jer.klu dapat sorang students ko dapat komisyen bape juta haaaaa......??

haih..byk lak kuar ayat yg xsepatutnye.xtahan ngan org camni.memburukkan name marketer2 jer.klu nk cari duit biar la ngan care halal.patutnye ko bersyukur sb ko fitnah aku wahai cik A*****..n xfitnah org len.klu org len aku xtau la pe jd kat ko.silap2 ko duk lam jail seminggu.kena saman or wut so ever la...aku xsebut name ko kat sini sb aku stil de perikemanusiaan.aku kesian ngan org cam ko ni.terdesak..! klu aku wat pangai mude aku dulu,aku g serang jer ko.lempang ko.tp,sebab aku stil leh berpk ngan waras,aku biarkan..n memandangkan aku da matang sket n bleh berpk gune akal,(n da ade keinginan tuk kawen,haha..!ade kaitan ke?) aku xkan g tampor or lempang ko cam lam gambar kat bawah ni.

p/s: sory klu ayat aku melampau.xtahan ngan manusia camni..marah ni tau..Sesungguh nya dosa memfitnah tu lebih besar daripada membunuh.

2 comments:

  1. huhuhu...sabor je la.bese la tu bile da terdesak.sape yg ckp xdiiktiraf tu?meh abg luku pale die..huhuhu

    ReplyDelete
  2. hhuhuhu..jahat la..panas ati ngan die.klu terlalu ikutkan ati nk g serang n tampor jer dak yg wat fitnah tuh...gilerrrrr.....!!!

    ReplyDelete