Sunday 18 December 2011

Ada Apa Pada Umur

kalau ditanya dan dirisik2, ramai perempuan yang mahukan pasangan yang lebih berusia daripada mereka.dan kalau ditanya2 pada lelaki, ramai lelaki yang nakkan perempuan yang lebih muda drp mereka.sekarang ni pun ramai perempuan yang same umur atau lebih muda daripada pasangan mereka.

bagi pendapat peribadi aku la, aku lebih suka lelaki yang lebih berusia daripada aku.maksud aku xde la smpai kna berusia lebih 10 tahun daripada aku.kalau die lahir sama tahun dengan aku sekalipun, aku nak dia tua beberapa bulan daripada aku.huhu.sb bagi aku, lelaki ni lambat matang daripada perempuan.dan perempuan ni nampak lebih berusia even lelaki n perempuan tu same umur..itu, cume apa yang aku nak.macamana pun, jodoh tetap di tangan Allah.

-Lelaki yang xminat kat perempuan lebih berusia
kalau la korang da berkenan da kat sorang awek ni.mmg berkenan gile.lawa.n tgk rupe pun bajet2 mude dari korang la.korang usha, n then melekat.fuhh! memang terbaik la ayat yg korang bagi.sampai xyah nk pikir banyak kali nk trime korang.kapel then baru nk start kenal2.last2 dapat tau die tue dr korang 5taun.bukan sikit 5taun tu.klu setaun bleh trime ag.so, amacam?ape cer?kan da termakan sumpah.xka korang nk break semata2 umur die tua dari korang 5taun.sangat xberbaloi.kan da cakap jodoh tu di tangan Tuhan.

-Perempuan yang xminat kat lelaki lebih muda
tengah2 jalan, kena usha ngan sorang mamat.memang hensem abis.muke macam lelaki pujaan malaya.berkenan lak ngan korang si kaum hawa.yang muke pn sedan2 jer.boleh la.cukup2 makan.xde la lawa sangat n xde la buruk sangat.usha2 punye usha, ayat punye ayat mamat tu kasi n korang tepis.konon2 nank jual mahal.malu tapi mahu la konon.last2 xleh tahan gak.cair gak.kapel, then baru tau umo mude dari korang 3taun dari korang.so?ape yang akan berlaku seterusnya?nk break gak?hanya semata2 prinsip yang korang da cipta slame korang tau erti cinta ni?oh,aku rase tak.bukan maen lagi hensem mamat tu, pujaan malaya, korag nk break.aku rase tak.sangat la mustahil.so, korang buang jauh2 prinsip korang tu.n teruskan jer hubungan korang.;)

haa, tgk.ni mungkin nampak macam rekaan semata2.ye, mmg rekaan semata2 tp, jangan terkejut kalau cerita ni terkena kat batang idung korang or batang idung aku sendiri..huhu..sesungguhnya Jodoh itu Rahsia Allah..jadi, renung2 kan dan selamat beramal.

No comments:

Post a Comment