Saturday 3 December 2011

Setia la kamu pada pasangan mu

apa pasai macam agak heavy jer post aku kali ni ek?hihi..xde la.tajuk jer yg lebih2.bukan nye heavy pun..light2 jer..hehe..xde ape pun.cume nak berkongsi ape yang aku rase.ni pun hanya berdasarkan experience aku sendiri.aku xtau la ape yg korang2 lak rase.

aku ade kenal ngan sorang mamat ni tahun 2009.means mase tu aku baru 22 tahun.agak mude la..hihi..time tu aku da kje da.kat company aku skrg la.kjenye asik ngan promosi jer.taun 2009 mmg taun aku menyibukkan diri ngan promosi kolej jer.so, time promosi tu, ramai la jugak aku knal ngan pempamer2 dari kolej2 n syarikat2 yg jual produk pendidikan seluruh malaysia.

lam sibuk promosi sempat gk ar knal2 ngan org2 yang turut same mempromosi produk n servis masing2.n nk dipendekkan cite, mamat ni kononnye mitak bisnes kad aku sb nk discus sal bisnes.rupenye taktik nk ngorat jer.haish..mamat ni, aku xtau la ape yg die nmpak kat aku.nk kate lawo, aku xde la lawo pun.erm, mybe pangai aku yg lawo kot..haha..tp, time die melamar tu, aku tolak baik2 la.sampai la aku lost cntct ngan die.malas nk melayan.tp, tup2 baru ni die cntct aku balik.n die pun da kawen da pun.n skrg die da jd cikgu kat kl..wife die ngaja kat kolej di selangor.alhamdulillah.kawen jugak.igtkan tunggu aku ag.haha..

bru lam seminggu kot, aku mesej2 ngan die.mesej2 cmtu je la.tanye kabo..ade 1 ari, die gtau aku, die suke kat aku. n die tye aku samaada penah suke kat die atau x.aku cakap ar aku xpenah suke kat die.pasal prasaan die 2, sume cite lame.

skrg awk da ade wife.so, jagelah wife awak dengan sebaiknya.jgn cube nk lukekan hati die.xperlu la nk ungkit cite lame awak ngan saye.kite pn xpenah ade hubungan istimewa pn.n sy xpenah anggap awak lbh dr seorg kawan.cukup la tanye, sy da mls nk melayan perasaan jiwang ngan awak.sy pun da ade bf..n xlame ag nk jd bini org da..huhu..jd, klu nk kawan ngan sy, pls respect sy n jgn tanye soklan bodoh tu ag.

hmm.ni yg aku malas nk kawan ngan org yg da kawen ni.aku takut..karang xpasal2 aku gado ngan wife dorg lak.bkn xmo kawan..yer ar, klu da kawen tu xyah la nk ungkit kisah lame ag.aku pun da tutup buku.n da bukak buku baru da.dengan org lain.hish.aku xmo ar nti org ckp aku ni gedik ngan laki org.cube nk hancurkan rumah tangga org.padahal aku teraniaya..hukhuk..;-( . bg aku, senang jer..tolong ingat status tu ye.klu da laki org or da jadi bapak org, tolong sedo diri sket ye.bini da ade.jgn nk menggatal ngan pmpuan laen lak..

No comments:

Post a Comment