Saturday 24 December 2011

Kenangan Silam

masing2 ade kenangan silam kan.aku pun xterlepas untuk mempunyai kenangan silam.seboleh2nya aku nak ingat kenangan yang manis2 jer.xmo ingat kenangan2 yang pahit.especially pasal perasaan.

aku mula kenal n mula bercintan cintun mase 18taun.erk, terlalu lambat ek?xpe.xkesah la ape org nk cakap pn.well,zaman skarang kan.budak2 sekolah rendah pn da pandai bermain dengan perasaan.aku dulu, xyah cakap la.mmg terlalu naif.tersangat la naif.tp, after skolah jer,ai,da start la nak mencuba untuk bercinta.

mule2 kapel after SPM.saje seronok2 nak try ape rase ade kapel.haha.punye la bongek time tu.tp,aku xtry menda yg bukan2.seingat aku,1st date after 5months kapel.n rase xsronok jer kapel, then aku mintak clash.truk ke?aku rase xkot.aku xleh nk sayang die.so, aku mintak clash.td aku belek2 barang lame aku.terjumpe 1card ni.bile aku bace, baru la aku teringat, time tu aku nk mintak clash melalui kad.haha.ketawa sorang2 aku td pas bace balik ape yg aku tulis.haha.giler puitis ayat.nak tgk kad tu?xperlu la aku upload.klu nk meh jumpe aku personally.aku tunjuk terus.tp, xbg pn kad 2 kat die.nampak xbaik lak.aku mtk clash through phone.sori, aku xdapat trime die sbg bf aku.sb?ok, 1. sb da try tuk sayang die tp, xdapat gk nk sayang die..2. sb xpandai nk jg batas pergaulan..3. sb aku  xsuke didesak semata2 nk kuar date. after clash, aku buang jer gambo mamat tu.xmo ar aku simpan.gambo2 ex2 aku.yg lain pn sume aku buang.bkn ape, aku xmo igt ag memori aku ngan mereka2 itu.huhu.yang penting bg aku adalah yang bersama dengan aku sekarang dan untuk masa depan aku.
-------------------
really love him..wink wink..;-D

No comments:

Post a Comment