Saturday 24 December 2011

Curang Dengan Rakan Karib Sendiri

ok, aku xtau la btol atau x tajuk aku tu.aku rase da btol da kot.aku nk cite pasal sorang laki ni.curang, ade pmpuan laen.pmpuan laen tu, bestfren kpd gf die.mcm da xde pmpuan lain da nk curang ek.nk amik bestfren gf sendiri gak.menyakitkan ati tol ade bf mcm ni.last2 gf die mintak clash.dan selamat berbahagia la dengan skandal die tu.bleh carik laki laen laaaa..!cari laki yang reti menghargai.ok, cite ni aku olah daripada lagu 'Got To Go' nyanyian Najwa Mahiaddin.aku xtau la sejak bile wujudnye najwa ni.slame ni aku kenal najwa latiff yg glemer dengan 'cinta muka buku' tu.tp, dua2 lagu utk dua2 najwa ni bleh tahan la bestnye.suara najwa mahiaddin ni macam sore zaman2 dulu kale.nampak mcm mude ag.tp, sore mmg klasik.


ok, tu dalam lagu got to go.ni pendapat aku lak.'KALAU' aku ade bf mcm tu, ade skandal dengan bestfren aku sendiri.aku xkan lepaskan bf n bestfren aku tu.haha.bukan nk balas dendam la.tp, nk bg pengajaran sket.aku xleh nk imagine ape yg akn aku wat.sb menda ni xleh dirancang.datang dengan sendiri,mcm yg penah aku wat dulu.haha.padan muke!nak maenkan aku sangat kan.ok, yg kompemnye, aku xkan simpan jantan yg curang camtu.blah.tp, utk cari bf lain lam mase terdekat, mmg xla.biarla mase je yang menentukan.n aku tau ade rmai lg lelaki yg lbh baik drp 'jantan keparat' tu.klu da xsyg n xsuke ckp jer.xyah nk simpan2 skandal or curang blakang aku.

No comments:

Post a Comment