Saturday 3 December 2011

Kenangan 2011

waaa...da masuk bulan disember..insyaAllah, kite akan masuk ke tahun baru, tahun 2012.erk, cam janggal lak jari aku nk menekan 2012 instead of 2011..huhu..yerla, da setaun da, duk taip 2011 jer.pasni kna rajinkan tangan n jari jemari utk menaip tahun 2012 lak..;-)

rase sedih lak tinggalkan 2011. yerla, banyak yang aku da lalui sepanjang 2011.ade suke.ade duke.of kos la kan.xkan la asik suke je memanjang.ni antara yang penah aku lalui sepanjang 2011:

25 Januari 2011
bf aku start keje kat showme..(erk, ni bkn pasal aku ni..haha..xpe, xlame ag, die akn jd sebahagian drp aku gak..;-D)

5 Mac 2011
dia kate die suke aku.tp, malangnye, confess lam facebook.xnak ar aku klu stakat confess lam fb.mintak die confess depan2..wahwah..sian die..

6 Mac 2011
6.45pm, die confess..waaa,teruja sih..tp xtrime on da spot.mitak die request relationship lam fb n about 9.30pm, aku approve.means, i'm officially yours.ops,belum..kami officially coupled.hihi.da xleh ngorat or try2 pmpuan laen da k..

8 Mac 2011
our 1st date.hihi..date la sangat kan.xde la,g makan2 kat kfc jer.sambil2 sembang sal hal masing2.baru nk kenalan la katekan.yerla, kitorang xpenah bercakap pn.after kapel ni baru la start sembang2 n cite2 sal diri masing2.;-)

20 Mac 2011
start ngajuk ngan die.hal kecik jer.aku je yang terover sensitip.haish,sabo jer la.

4 April 2011
Aku beli handphone baru.Blackberry. tp, blackberry ape ntah.da xigt sgt jenis bb ni.sb skrg da rosak da..haha..ganas tol tuan bb ni..

5 September 2011
Pindah umah baru..umah yang lebih slesa n lebih besar.almaklum la, nk tambah ahli kluarga..weeee...;-D

8 September 2011
Bday si dia n adik aku.sian die, xcelebrate pn bday die.waa,naseb badan tol dpat awek cam aku.

17 September - 21 September 2011
Dapat g sabah..Tawau n KK.tp, bukan utk sonok2.g wat kje daa.carik students.huhu

28 September 2011
G kelantan lak.carik students gak.wat interview terbuka..

30 September 2011
Bday aku.1st time spend mase berdua ngan die.hanya dengan die...berdua..hihihi..die belikan bday present..thanx sangat..;-)

2 Oktober 2011
5.40pm, aku eksiden kat hadapan Wisma Darul Iman. patah kaki kiri, patah tangan kiri, luka kat dagu, mulut n kepala lutut.bf aku yg ngah mc tetibe berkejar g HSNZ semata2 nk tgk aku..sob sob..sian die..siap temankan aku sampai kul 11.00pm..terharu lak.

4 Oktober 2011
Operate kaki, masukkan besi.ramai tol yg datang nengok.thanx korang.bos pun datang skali.

7 Oktober 2011
Officially discharge.

18 Oktober 2011
Buang sume sutures..kat dagu, lutut n peha kiri

6 November 2011
Raye Aji bersama-sama dia..;-)

15 November 2011
G check kaki n tangan.tulang tangan da cantum.tulang peha xcantum ag.buang simen kat tangan.kaki still xleh gerakkan seperti yang sepatutnya..;-(

26 November 2011
Abg Andy aku nikah ngan org Klang.xdapat pegi.huhu.sori, keadaan xmengizinkan.btw, congrates..;-)

27 November 2011
Si dia beli cincin..haha,,xsabo nk pakai..;-p

3 Disember 2011
Mintak tolong along n sepupu belikan barang2 persiapan utk Januari 2012 ni.hihi..klu aku xeksiden, aku rase da lame da aku carikan brg2 tu.sume menda aku nk beli..huhu.xsabo punye pasal.haih.

10 Disember 2011
Abg Andy aku wat kenduri kawen.rasenye xdapat pegi gak kot.huhu..sedih tol.kenduri kawen abg sendiri pn xdapat tgk..;-(

Ok, cukup la kot stakat ni. ade byk ag aku xstate kat sini.bkn xmo share,cume da lupe.haha.erm, utk taun 2011 ni, dapat menyedarkan aku satu menda..RELATIONSHIP..ye, aku sangat2 beruntung sebab aku dikelilingi ramai insan2 yang btol2 sayangkan aku.family aku, kawan2 aku, sedare2 aku, n bf aku.huhu..aku rase, mesti ade segelintir bf2 yang xendahkan gf pas ade menda buruk berlaku kat gf die kan.yerla, da eksiden, patah kaki lak tu, maksudnye, maybe gf tu akan jadi org yg kurang upaya.sape la yg nak ag klu gf da jd cmtu kan..tp, segelintir..bukan sume.n aku sangat berterima kasih kat bf aku sb xpenah nk menyesal dengan pilihan dia.huhu..kite syg awak sgt2 tau..walaupun kadang2 awak agak noty.huhu..(yeke noty, xkot, rekaan semata2..hihi)

No comments:

Post a Comment