Sunday, 18 December 2011

Moody

Kebelakangan ni aku asik moody jer.nak kate sebab aku period?mungkinlaa.sikit2 la.tp,xkan sampai arini pun sebab perubahan hormon tu kot.mustahil la.mesti ade something.ye,something.tp,aku xtau ape yang selalu meyerabutkan aku.mungkin sebab aku dah kurang bergaul ngan org2 luar.mungkin sebab aku da terlalu lame terperuk kat umah.ye, mmg trase sangat.

maken lame, maken menjadi2 jer kebosanan aku.macam da xde menda nk wat atas dunia ni.nak wat keje, kudrat lak xmencukupi.aku xtau apa yang aku nak sekarang ni.aku rase dah xhepy da skrg ni.xgembira langsung.kalau ade yang menegur pun aku wat derk jer.da xde semangat da.

aku tau, bile aku moody, ade yang terasa ngan aku.bile ajak bersembang, aku wat xtau jer.kadang2 balas mesej or chat pun, macam xikhlas jer.aku tau, ade yang terasa.kawan2..sori k.sekarang ni aku perlukan masa utk sendiri.alone.aku cuba untuk muhasabah diri aku.mungkin dengan cara berdiam diri, aku dapat fikir balik, nape aku da xmacam dulu.mungkin aku boleh kembalikan semula ceria aku yang dulu.aku perlukan ruang untuk bersendiri.dan mungkin dengan cara ni, aku xkan guris mane2 hati.biarkan aku menghilang sekejap.dan aku akan pastikan, aku akan kembali dengan sesuatu..ya,sesuatu..

No comments:

Post a comment