Tuesday 6 December 2011

Bila Perempuan Bad Mood & Lelaki Merajuk

Biasa nye kite dengo n tengok kaum-kaum hawa jer yang suke merajuk kan. jarang skali kite napak kaum adam ni merajuk.org kate buruk beno kalu laki ni merajuk.huhu.tu org yg kate..bukan aku.huhu..

semalam, kaki aku saket.rase cam berdenyut-denyut jer.nak praktis saket lak.xpraktis kang, serba salah lak.aku praktis la sket.tp, sket jer la.xleh nk gerak sangat kaki ni.jd, seharian la aku bad mood.yerla, mane ade org saket mood baik2 punye.mesti rase nk duk sorang2.tahan saket sorang2.nangeh sorang2.xkan nk tunjuk kat org lain kite nangeh, kag org kate xmalu lak, beso2 pn nangeh.huhu.

semalam, bf aku bz sangat2 katenye.aku xmo la mesej2 die.kang dikatenye aku kaco die.xpaham base tol minah ni.kebetulan kaki aku saket semalam.jd, seswai beno la die bz, xleh dikaco, aku lak saket, xmo diganggu.huhu.petangnya, lam kul 6pm die mesej aku.aku xsedo,yer ar..org tido mane nk sedo.uhuhu.time bangun nk solat maghrib, aku belek2 handphone, tgk ade mesej dr die.aku xreply lak plak.sebab aku bangun kul 7pm.mesejnye kul 6pm.da basi da pun.die mesej ag.kul 9pm..mesej yang same.die forward mesej yg kul 6pm tu kot.huhu.aku siap tgk ejaan n titik2 yg die gune.same,sebijik cam mesej petangnya.haha.xde kje,jd belek2 mesej die.haha.dekat 10minit gk baru aku reply.sian die kna tunggu.tp, die xde lak mesej aku balik.huhu.aish,mengade lak aku.die mesej tu beruntung la tu.kang xmesej langsung kang, angau lak,teringat kat die.tp, naseb badan, mood ku xde.senang2 jer die cam mood aku ek.last2 die lak yg mcm merjuk ngan aku.yer ar, awek wat derk, mmg la terasa.huhu..sori k.bukan xmo  mesej tp, tkut die trase lak klu teruskan mesej ngan org yg moody..huhu.tp, tersalah tafsir lak.aku ni pun satu.xreti langsung nk kaver2 moody.tp, tgk die cam da nk ngajuk, aku lak debo.tkut die membengkak ngan pangai aku.huhu.aku yg bad mood ni xjd nk moody2.sian die.penat2 kje.aku lak wat pangai.huhu.tp, naseb bek la aku bertindak dengan cepat.hhaha.hampeh tol klu dapat aku.sori skali ag k.huhu.disengajakan.eh, xsengaja.hihi.

katenye xreti nk merajuk.huhu.hish,mne de org xreti nk merajuk.sume ade perasaan.mne de manusia yg xde perasaan. eley, die penah jer ngajuk.cume xcakap.pndai kaver la tu kononnye.elehh,klu da ngajuk tu, mesti nampak gak nye.cumenye, jangan la slalu ngajuk.susah nk pujuk.tambah2 lak, aku ni xreti nk memujuk..tp, tu la.naseb jer die bukan laki aku.klu laki xdela susah sangat nk pujuk kot.ade ler taktiknye..haha.

No comments:

Post a Comment