Sunday, 18 December 2011

mengaburi mata

kapel dengan perempuan lain hanya semata2 nak cube lupekan perempuan yang telah menolak cintanya disebabkan perempuan tu lebih memilih pakwenye daripada dia.fuhh..paham2kan dulu k.

ok,serious aku xsuke kalu ade laki yang macam ni.die kecewa ngan pmpuan lain.tp,cube untuk kapel ngan pmpuan lain hanya semata2 untuk melupakan pmpuan yang dia sayang tu.tp, yang peliknya, pmpuan tu sayang kat laki ni.cume pmpuan ni dah ade pakwe n die rase bersalah kalau terima lelaki n sayang lelaki ni lebih.walhal,pmpuan ni mmg da sayang kat laki ni.selalu kluar.bile ditanye,katenye kawan jer.ade ke kawan jer.kuar tip2 malam2.ade pape,laki ni mesti slalu ade.n bile laki ni mintak tolong.pompuan ni sedaye upaya tolong die.dah tu, pakwe tu camane?oo,statusnye nye kapel ngan pakwe skrg tp, perbuatannya, kasih sayangnye pada laki ni,tp xnak ngaku sayang kat laki ni.camane tu?fuhh..ni la perasaan.sukar untuk ditafsir dan dimengertikan.

korang pun mesti pening kan.sb aku xstate sape lelaki tu, sape pmpuan tu n sape pakwe pmpuan tu kan.aku xleh state kat sini.nanti terkantoi lak diorang.sian diorang.sedang bermain dengan perasaan masing2.yerla,perasaan sayang ni xleh dibuat main2.makin dilayan, makin sayang,kalau wat derk, wat hati merana jer.hmm,kadang2 xpaham dengan hubungan yang macam ni.ni la susahnye kalau da berkawan yang berlainan jantina.tp, bagi aku senang jer.kalau da ade pakwe, jangan la layan sangat lelaki lain.jage la sket prasaan pakwe tu.sampai bile nk berpura2 sayang, cinta n setia dengan pakwe.

aku paling xuke lelaki permainkan perasaan perempuan.n same la pmpuan.jangan sekali2 permainkan perasaan lelaki.xyah k.xperlu pun.kalau frust tu, kite ade Tuhan.mengadu kat Allah jer k.InsyaAllah ade jalan keluar dari masalah ni.hmm,perasaan ni kadang2 complicated n unpredictable.

No comments:

Post a comment