Thursday 15 December 2011

Selamat Pengantin Baru Andikarmi Muslim dan Siti Faizah Hj Makhruzi

Selamat pengantin baru kat abg aku n akak ipar aku.semoga dengan perkahwinan ini akan menjadikan abg suami yang soleh dan semoga hubungan yang telah terjalin ini akan memberi seribu keberkatan kepada abg dan keluarga baru abg ye.semoga berbahagia hingga ke akhir hayat. kepada akak ipar aku, Kak Iz, selamat menjadi sebahagian daripada keluarga Muslim.Erm, walaupun arwah ayah aku xsempat melihat perkahwinan abg n Kak Ida, tp aku yakin arwah ayah merahmati dan merestui perkahwinan mereka.

Abg n Kak Ida yang aku maksudkan ni adalah abg n akak kandung aku. satu bapak tapi mak lain.cumenye klu org tanye aku ade bape adik bradik n aku anak ke bape, aku akan cakap ade 7 n aku anak kedua.tp, klu dikira2 campur ngan abg n kak ida, aku ade 9 adik bradik n aku anak ke 4.huhu.

aku n abg andy bleh dikatakan agak rapat.tp, kirenye baru start rapat tahun 2011 ni gak la.sejak aku tolong die keje kat company aku.jadik cikgu tuisyen.klu x, kami mmg xkan serapat ni.jarang sangat jumpe.klu jumpe pun setaun skali, time raye.huhu.klu jumpe time raye tu, xyah cakap la.aku n die mmg pantang berjumpe, ade je menda nk gaduhkan.da macam anjing ngan kucing.haha.even masing2 da dewasa tp klu jumpe, masing2 macam xsedo diri jer.macam budk2.huhu.syok jer.

die pn da kawen.mungkin maken jarang kami akan berjumpe.huhu. harap2nye pangai tu maken dewasa la ye.abg tu da jadik laki org, ketua keluarga.n InsyaAllah akan dapat anak ramai2.hihi.skali ag, slamat pengantin baru..;-)






 ----------------------
org kate, klu kite mimpikan org tu maknenye org tu rinduka kite.hihi..bru ni aku mimpikan die.aku xtau la mimpi pasal ape tp yang pastinye aku mimpi si dia da xpelat 'R' da.lancar jer sebut huruf 'R'.haha.pg esoknye aku bukak fb.die post kat wall aku 'miss u'..haha..kan da btol tu..haha..(byk tol aku sebut haha)

1 comment:

  1. thanx 4 adik...abg baru tgk blog ni..bjet taip google nama abg kuor mende,doh2 ade mende ni...xtau plok..haha...

    ReplyDelete