Tuesday 20 December 2011

Welcome to my new colleague, Amir..

sebelum aku nak mencarut, eh, silap.sblm aku nk mengarut, aku nk kongsikan perasaan aku.aku hepy, excited, xsabo n berdebar sangat arini.sebab arini da 21/12/2011.lagi 1 bulan..wuhuu..! ok,dah..jgn nk lebih2 k..

direct to da point.aku baru tau, ade staff baru masuk.lelaki.duk lam bilik aku.department aku.n jawatan nya sama dengan aku n..n..die duk kat meja aku.huhu.apekah maksudnya itu.hehe.budak baru ni aku kenal.kenal sangat.kami 1 bidang.marketing.dia drp inforana.asalnye,die ni technician.pastu, masuk lam marketing.aku xigt la bape lame die duk lam marketing.cume yang aku tau, aku lg lame dalam marketing.kitorang slalu jumpe time2 wat promosi pendidikan.baek budak ni.haha.budak ke?die same umo ngan kak aida kot.means tua 6taun dr aku.huhu.to Amir, aku nk wish slamat datang ke Showme dan selamat bekerja keras.hihi

da ade pengganti aku rupenye.erk,bukan pengganti.tp,tambahan staf untuk  marketing.bagusla tu.sekurang2nye xde la berat sangat kak aida wat kje.berdua ngan kathy jer.almaklumla, aku nye cuti saket kemungkinan sampai stgh thun.huhu.yang bestnye, gaji jalan.sb ade mc.hahahahahaha..saket ati lak cakap sal mc..arghh..malas nk cite.karang kuar ayat yang xsepatutnye.cukup la aku cakap 'AKU XPUAS HATI & AKU SAKET HATI'.patut le jari aku ni gedik2 jer nk mesej die,tye sal mc.rupenye ade menda.da la lambat reply mesej aku.igtkan da berenti kje..haish.ok,enough cik mira..!

ok, semalam kak aida call.nk kompemkan tarikh enggangemet aku.haish.punye la dekat sahar ngan die, aku gak die tanye.haha..cakap la rindu kat aku.da lame xjumpe aku.haa,ade ag sesape yang rindukan aku?cakap jer.jangan segan2 k..aku trime dengan hati yg terbuka.korang rindu, aku lg rindukan korang.;)

nampaknye marketing xde masalah.aku xde pun, xkan merencatkan program2 n intake.sumenye berjalan ngan baik2.means, kalau aku resign sekalipun, xde masalah kot.huhu.kalau la aku bg resign letter pas abeh mc ni, aku rase mengamuk sakan kot bos kat aku.mc dapat gaji.abeh mc, aku anto resign letter.bukan bos jer baran, kak aida pun baran gak kot.haha..

No comments:

Post a Comment